איך לבחור דשא סינטטי

התקנה של דשא סינטטי תחסוך מכם כסף וגם תחזוקה רבה זאת להבדיל מדשא רגיל. הדשא הסינטטי אינו דורש תחזוקה שוטפת, לא צריך לכסח אותו, להטמין בו דשן, לנכש בעשבים או לבצע בו הדברה. הדשא הסינטטי ישמור על הגוון והצורה שלו לאורך שנים רבות. בכל הנוגע לחיסכון הכספי – אמנם בהתחלה תהייה עלות גבוהה על ההתקנה הראשונית, אולם בתוך זמן קצר אתם תחזירו את ההשקעה הזאת בכך שתחסכו רבות בכל הנוגע להשקיה ותחזוקה שוטפת.

דשא סינטטי – כיצד בוחרים את הגוון?

נכון שכל דשא הוא ירוק, אולם יש מגוון של צבעים לדשא. יש סוגי דשא סינטטי שמגיעים בגוון ירוק ויש כאלה שיגיעו בכמה גוונים. לצבע של הדשא הסינטטי תהייה השפעה רבה מסיבות להלן – האחת היא שאתם תבקשו לספק לדשא מראה שמזכיר מאוד את הדשא הטבעי ולכן תבחרו צבע זהה.  הסיבה השנייה היא החום בימי הקיץ – יש גוונים שעלולים לגרום לדשא הסינטטי להתחמם הרבה יותר בשמש עד שהם יכולים ליצור כוויה. ככל שהדשא הסינטטי כהה יותר, כך הוא יתחמם יותר בשמש. יש מגוון של צבעים ירוקים, מצבע בהיר ועד כהה – תוכלו לבחור לבד  לפי הטעם האישי ולשלב ביניהם עם גוון צהוב או חום.

מה הגובה שהדשא צריך להיות?

גובה הסיבים ישפיע גם על הנראות של הדשא וגם על האיכות שלו. התקנה של דשא סינטטי שסיביו יהיו גבוהים מדי לא יראה טוב ודשא שהסיבים שלו קצרים מדי לא יהיה עמיד לזמן ממושך. כשאתם תתקינו דשא סינטטי, כדאי שהגובה שלו יהיה בין 38- 44 מ"מ. דשא סינטטי כזה יתאים למנעד משטחים כמו גינה פרטית או גן ילדים והוא יהיה גם נעים למגע.

הצפיפות המומלצת בדשא סינטטי

ככל שהצפיפות של סיבי הדשא תהיה גבוהה כך הדשא יראה איכותי, עמיד ורך יותר וגם יראה הרבה יותר מרשים ואקסקלוסיבי. בהתאם לכך – התקנה של דשא סינטטי בעל צפיפות סיבים גבוהה גם תהייה יקרה יותר. חשוב לדעת שבמידה והדשא הסינטטי יהיה מיועד לדריכה, לישיבה או משחק, כדאי להתקין דשא עם צפיפות סיבים גבוהה שהיא בין  16,000 ל -19,000 סיבים למ"ר.

ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן