פאנל מבודד דמוי רעפים "פל רעף"

על מנת להבטיח שהבית או המבנה שנבנה יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות, חשוב לעשות שימוש באמצעי בניה שהם חדשניים ומתקדמים, כמו פאנל מבודד דמוי רעפים “פל רעף” שמאפשר בידוד אולטימטיבי במסגרת בנייה חכמה, עמידה וירוקה ששומרת על טמפרטורה יציבה במבנה ומבודדת אותו מפני רעשים, קור, חום, לחות ומים. היה ואתם סקרנים לדעת מדוע פנל זה מומלץ, להלן תקציר אודות יתרונות של פנל מבודד דמוי רעפים.

מהם פנלים מבודדים?

פנל מבודד דמוי רעפים ישמש למחסה וקירוי של מבנים ניידים ונייחים, מבנים תעשייתיים או ביתיים, ויספק איטום הרמטי מפני חדירה של מי גשמים ומפני רעשים אקוסטיים שמגיעים מבחוץ. פנלים אלה נחשבים למאוד קלים לבניה, הם מעוצבים בצורה של רעפים, עם הגלים שמאפיינים את הרעפים הקלאסיים וגם הגוון שלהם מדמה גג רעפים, אך כאמור רעפים אמתיים מיוצרים מבטון או חרס, כשכאן מדובר בפנל מבודד בדמוי רעפים. המראה שלהם מזכיר גם פלטות והם משמשים לקירוי גג המבנה במקום גג רעפים קלאסי שיש לו הרבה יותר חסרונות. הבניה באמצעותם פשוטה ביותר והם כבר מגיעים מוכנים להקמה – כל מה שנותר זה להניח אותם זה לצד זה והנה גג לתפארת דמוי רעפים עם מיטב היתרונות שמגיעים עם פנל מבודד ומעניקים לבית מראה חמים וכפרי.

מהו היתרון של פנלים מבודדים דמוי רעפים?

  • קל משקל- רק שליש ממשקל אריחי הקרמיקה המקבילים.
  • ניתן ליישום בגגות נמוכים.
  • אורך אריח גדול מאריח רגיל.
  • חוזק החומר מבטיח יכולת עומס גג מלאה ללא סטיה.
  • אטום למים לחלוטין.
  • הקצף חסר ריח.
  • הלחות לא משנה את יכולותיו המכניות.
  • עלויות בנייה מופחתות משמעותית, כשליש מעלויות הבנייה עם רעף חרס רגיל.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת מהם עשוי פנל מבודד דמוי רעפים,  אלה יספקו לכל מבנה גג חזק  ויתרונות בלתי מתפשרים בבידוד התרמי וגם בבידוד האקוסטי שכן הם יבודדו כל רעש שמגיע מבחוץ ויסייעו לשמור על טמפרטורה יציבה בכל עונה. בשל היתרון של שמירה על טמפרטורת אקלים יציבה הם נחשבים לידידותיים לסביבה וכן יחסכו בעלויות חשמל בקיץ וגם בחורף.

פנלים מבודדים – עלויות משתנות

לעיתים תוכלו לבצע את הבנייה של הגג הרעפים באמצעות פנל זה בעצמכם וכך תחסכו גם בעלות התקנה. העלות תשתנה בהתאם לסוג המילוי של הפנל שישמש לצורך בידוד (במקרה שלנו בפאנל אור.. פנלים במילוי פוליאוריטן מוקצף..), בהתאם לתכונות שלו, לכמות, לעובי של הפנל המבודד וכדומה.

מידות:

צבעים לבחירה:

פאנל מבודד דמוי רעפים מהווה פתרון חדשני לקירוי גגות, המבטיח בידוד מלא, עמידות לאורך שנים וחיסכון בעלויות.

רעפים משמשים כשיטת קירוי מועדפת ברחבי העולם, כבר 4,000 שנה. הרעף הוא לוח המיוצר מחומרים עמידים בפני מים וחום ולרוב עשוי חרס או בטון. מידותיהם הקטנות ואופן חיבורם של הרעפים זה לזה מאפשרים ספיגת הפרשי טמפרטורות. שיפועי הגג מצדם, מביאים לגלישת הגשם והשלג מטה ומונעים את הצטברותם על גבי המבנה.

מהו פאנל מבודד דמוי רעפים?

המילה האחרונה בתחום הקירוי ברעפים, הוא פאנל מבודד דמוי רעפים. מדובר באריח המגיע בדרגות עובי משתנות, שאורכו גדול מזה של רעף רגיל, אבל הוא קל משקל, רק כשליש ממשקל של רעף רגיל.

הפאנל המבודד עשוי שכבת בידוד, שמצדיה שתי שכבות של פח מגלוון או אלומיניום וצבעו לרוב הוא לבן. סוג החומר המבודד שבמילוי ותכונותיו, משפיעים ישירות על משקל הפאנל ועל רמת הבידוד שהוא מספק.

הפאנל המבודד מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, המבטיחה חוזק מרבי לגג כולו ורמת בידוד גבוהה במיוחד, הן מפני מזג האוויר, מה שמאפשר לחסוך בהוצאות של חימום וקירור המבנה והן מפני מפגעי רעש וקולות המגיעים מבחוץ.

כמו כן, הפאנל המבודד אטום לחלוטין לחדירת מים וחוזקו של חומר הגלם ממנו הוא עשוי לא משנה את תכונותיו עם הזמן ובכך מבטיח שמירה על מבנה הגג, מפני השפעת שינויי מזג האוויר.

מאחר שהוא יוצר בידוד מקסימלי של המבנה בפני טמפרטורות משתנות ורטיבות, שימוש בפאנל מאפשר חיסכון באנרגיה לחימום וקירור הבית והורדה בהוצאות בחשמל.

בנוסף לכל אלה, עלויות הבנייה באמצעות פאנלים מבודדים דמויי רעפים הן מופחתות משמעותית, מבניית גג עם רעפי חרס רגילים וההתקנה ניתנת להתבצע גם בשיטת "עשה זאת בעצמך".

למה משמש פאנל מבודד דמוי רעפים?

פאנל מבודד דמוי רעפים, יכול לשמש לקירוי של מבנים, נייחים וגם ניידים, של מבנים תעשייתיים, מבני ציבור, בתי מגורים, פרגולות וסככות, מבני אחסון, מבני קירור ועוד. הוא קל לבנייה, והעיצוב שלו בצורה של רעף, עם הגלים המאפיינים, משווה לגג את המראה הקלאסי והכפרי, האהוב על רבים.

אחת הבעיות המאפיינות גגות העשויים רעפים רגילים, היא שברים הנוצרים לאורך השנים ומביאים לחדירות מי גשם ולנזילות. כאשר הגג מכוסה ברעפים שהם למעשה פאנלים מבודדים, זה פשוט לא קורה. כלומר, החשש מדליפות ונזילות, שברים ברעפים ומהצורך בתיקונים חוזרים ונשנים, הם כבר לא סיבה להימנע מהתקנת גג רעפים על הבית או בית העסק.

היתרונות של פאנל דמוי רעפים

  • אטימות מלאה לחדירת מים – הפאנל המבודד אולי נראה כמו רעף רגיל, אבל הוא ממש לא כזה, מאחר שהוא ניחן בתכונה של אטימות מלאה לחדירת מים וחוסך את הנזילות והדליפות המוכרות והלא חביבות, המגיעות לבתים רבים מדי חורף, בימי הגשמים.
  • עמידות לשנים ארוכות – גגות של רעפים רגילים הם אמנם אסתטיים ויפים, אבל דורשים לא פעם תיקונים וחידושים, לאחר שהרעפים התבלו ונסדקו, נשברו או נשרו לחלוטין. התקנת פאנל מבודד דמוי רעפים יחסוך את ההתעסקות וההוצאות הכרוכות בתחזוקת גג רעפים. חומר הגלם העמיד מבטיח לגג תוחלת חיים ארוכה במיוחד.

פאנל מבודד דמוי רעפים חסכוני בעלויות

העלות של התקנת גג רעפים בבית אינה נמוכה ומאידך, מי שאוהב את הסגנון, לא מעוניין להתפשר על איכות ועמידות הגג שמעל לראשו.

הדרך ליהנות מגג עמיד ואיכותי, לא לוותר על מראה הגג המשופע הכפרי ובעל הנינוח האירופי וגם לחסוך בעלויות, היא בחירה בגג מפאנלים מבודדים דמויי רעפים, שמשלב בין היתרונות האסתטיים של הרעפים הוותיקים, לבין טכנולוגיות בידוד מתקדמות.

העלויות של הפאנלים המבודדים דמויי הרעפים משתנות, בהתאם לסוג חומרי המילוי המבודדים שהם מכילים ובהתאם לתכונותיו, לעובי הפאנל המבודד ועוד. את ההתקנה של הפאנלים המבודדים על הגג ויש לכם את המכשור והמיומנויות, תוכלו גם לבצע גם בכוחות עצמכם ובכך לחסוך את עלויות ההתקנה.

חברת 'פאנל אור': מובילה בפאנלים מבודדים

חברת 'פאנל אור' בעלת 50 שנות ותק בבנייה קלה, המשווקת מחסני גינה, חדרי קירור ואביזרי בנייה קלה כמו מסילות, זוויות, חומרי איטום, ברגים, חלונות ודלתות, תוכלו למצוא פאנל מבודד במילוי פוליאוריטן מוקצף, בדגם קיר ובדגם גג, המגיעים בכמה דרגות עובי, החל מ-50 ועד ל-200 מ"מ.

ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן