פנל מבודד דמוי עץ

אחד מפלאי הבניה העכשווית והירוקה הינו בנייה באמצעות פנל מבודד דמוי עץ. פנל מבודד זה הינו  אלסטי ומספק מראה מרשים במיוחד בכל מבנה ועל כן הוא הפך למצרך מבוקש ביותר בכל ענף הבנייה של ימינו. פנל מבודד דמוי עץ משרה את המראה החמים של העץ ומכיל את כל יתרונותיו של חומר האלומיניום שמכיל גם חומר פוליאוריטן מוקצף ועמיד. פנל מבודד זה נחשב לאחד מחומרי הבניה הטובים ביותר וזה בא לידי ביטוי ברמת הבידוד האולטימטיבית שהוא מציע, העמידות שלו מול מים ולחות וכאת המראה העוטף של עץ.

בניה קלה מפנל מבודד דמוי עץ

הפנל המבודד מתאפיין באלסטיות מרבית שמעניקה אפשרויות עיצוב רבות, אך הוא גם מורכב מאלמנטים שונים שמשפיעים על רמת הגימור הסופית של החלל. בניה קלה מפנל מבודד אלומיניום תטמון בחובה את האפשרות לבנות על ידי חיבורי  זכר/ נקבה בהיעדר מסמרים וברגים. כל הכבלים החשופים ותעלות החשמל וגם צנרת המים ימוקמו בתוך הפנל ויספקו מראה אסתטי ומרשים.

פנל מבודד דמוי עץ לגג

הפנלים המבודדים אידיאליים גם לבניית גג פנל מבודד. הם מגיעים בעוביים שונים והם נקבעים בהתאם למבנה עצמו.  גג פנל מבודד או בכינויו – גג קל, הינו מבודד ואטום הרמטית מפני לחות  ומים. ניתן להתקין בקלות ובנוחות את הפנל ביום אחד והוא גם לא יהיה זקוק לכל תחזוקה מיוחדת. אפשר להרכיב עליו גופי תאורה, דוד שמש ואף קולט סולארי.

שימושים נוספים לפנל המבודד דמוי עץ

עוד שימוש לפנל מבודד דמוי עץ הוא תוספת בניה. ניתן בדרך זו להוסיף חלל או כמה חללים למבנה. החדר יהיה מבודד למדי בשל הפנל וכך ישמור על אקלים קבוע כל הזמן ובמקביל לכך המראה שלא ידמה לבקתת עץ חמימה ומרהיבה ביופייה. מדובר בבניה שהיא מהירה, שאורכת כשני ימי עבודה. עוד שימוש שניתן לעשות באמצעות פנל מבודד דמוי עץ הינו תוספת בנייה לבית קרקע. הוספה של חלל או שני חללים לבית כאלו או תוספת לדירה בעזרת סגירה של מרפסת יתבצעו מפנלים מבודדים שיתוכננו וייוצרו מבעוד מועד לפי בקשת הלקוח.

 

נגן וידאו
ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן