גג פנל מבודד

גג פאנל מבודד / גג בניה קלה - לעומת בניה רגילה

גג פנל מבודד הוא למעשה גג אשר מורכב משתי יריעות פח המבודדות בחומרי בידוד ייחודיים. החומרים המרכיבים את הפנל המבודד מעניקים לגג בידוד תרמי, חסינות אש ובידוד אקוסטי ויוצרים גג יציב ועמיד.

הודות לעובדה שמדובר בגג – קיימת חשיבות גדולה לבטיחותו, עמידותו וליכולתו לשאת משקל. פנל מבודד מורכב מחומרי גלם איכותיים ביניהם: צמר סלעים, פוליאוריטן וקלקר (פוליסטרין), המובילים לשילוב מנצח שהפך את הפנלים המבודדים לפופולריים מאוד בקרב רבים, וכיום הם מהווים חלופה מצוינת לחומרי הגלם המיושנים.

למה שיפוע הגג הוא כל כך חשוב?

בעת תכנון בניית גג, חשוב מאוד לקחת בחשבון את עניין השיפוע של הגג, על אחת כמה וכמה אם אתם בונים בבניה קלה בעזרת פנלים מבודדים. זכרו, המטרה המרכזית של שיפוע הגג היא ניקוז מי גשמים, זאת בכדי שלא יישארו מים על הגג ויחלחלו ויגרמו לנזקי רטיבות וחלודה.

ההמלצה הרווחת של מומחים בתחום סוברת שהשיפוע האופטימלי צריך להיות בין חמישה לשישה ס"מ על כל מטר לוח. יחד עם זאת, קביעת השיפוע צריכה להתבצע באופן אינדיווידואלי, כאשר כל מקרה נבחן לגופו. בנוסף יש להתחשב בפרמטרים כגון: גודל הגג, אזור גאוגרפי, אקלים ועוד.

שיפוע גג פנל מבודד: חשוב לדעת!

  • כאשר השיפוע של הגג מתון יתר על המידה, עלולים להיווצר שלוליות ומאגרי מים בין השקעים בגג, מה שעלול לגרום לחלודה.
  • כאשר מדובר בשיפוע גדול יתר על המידה, הוא עלול לפגוע ביציבות הגג ולהיות תנודתי אל מול הרוחות.
  • ככל שהשיפוע של הגג גדול יותר כך זרימת המים תהיה עוצמתית וחזקה יותר בתעלות הניקוז.
  • שיפוע גג מתון גורם להצטברות של חול ואבק על הגג כתוצאה מהרוחות. החומרים הללו נותרים על הגג ובעונת החורף הם עלולים להפוך לבוץ כתוצאה ממי הגשמים.
  • אחד מהאתגרים הגדולים ביותר בהתקנת גגות בכלל ובהתקנת גג פנל מבודד בפרט הוא – חדירת מי גשמים. לכן יש לוודא שהחיבורים בין הפנלים המבודדים אכן מתבצעים על פי התקנות, זאת במטרה להקטין את רמת הסיכון לחדירת מי גשמים.

גג פאנל מבודד / גג בניה קלה – לעומת בניה רגילה

מרבית היתרונות של גג פאנל מבודד נעוץ בחיסכון הכלכלי שלו בעלויות, זאת לעומת כל מה שכרוך בבניה של גגות הקלאסיות. להלן שאר היתרונות:

  • בידוד איכותי – גג פאנל מבודד עשוי מחומר פוליאוריטן שמספק כאמור בידוד הרמטי שמסייע לשמור על טמפ' קבועה בתוך החלל שבנוי מאותם גגות פנל מבודד, תוך כדי שהוא חוסך חיסכון רב בעלויות שכורכות בכל הנוגע לקירור או חימום החלל.
  • עמיד לתקופה ארוכה – גג פאנל מבודד זה – יבטיח עמידות לתקופה זמן ארוכה במיוחד, תקופה שתחסוך בכל מה שקשור לשיפוץ גג עתידי ותיקונים. בבנייה הקלאסית ההשקעה הכלכלית תהייה בעבודה עצמה ולא בחומרים, כמו בטון / רעפים וכדומה. ואילו בבנייה של גג פנל מבודד שנתמכת בפנלים מבודדים המשאב העיקרי הוא בחומר הגלם האיכותי שמבטיח עמידות ויציבות רבה.
  • יעיל ונגיש בעולמנו היוםמצופה מהכל כמעט להתנהל במהירות, גם גג פאנל מבודד העשוי מפנלים המבודדים – עומדים באותן ציפיות, עבודה של גג של אותה בניה קלה היא מהירה וחוסכת בהרבה זמן, אם בעבר לקח להקים גג בכמה חודשים, היום בניין או כל מבנה יקצר את הזמן בחצי בעזרת גג פאנל מבודד שעשוי פנלים מבודדים שמגיעים מוכנים מהמפעל.
  • ידידותיים לסביבהמה שגם גורם להקטנה משמעותית בפסולת שמתלווה לבנייה רגילה. יתרה מכך, חיסכון משמעותי בחשמל שנובע מטמפ' יציבה בחלל המבנה שעשוי מפנלים מבודדים, יציעו מינימום נזק לסביבה.

* ניתן לקבל גגות פאנל מבודד לפי מידות מדויקות בהזמנה מראש **

ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן