הכל על חדרי קירור

בכל מבנה מודרני ועכשווי שמאכלס אנשים, ימוקם גם מקרר שמטרתו לשמר את המזון בטמפרטורה הנכונה ולדאוג לטמפרטורה מתאימה לכל מוצר. במידה ולא נעשה כך, המוצרים עלולים להתקלקל ולא נוכל לעשות בהם שימוש. מה שיהיה נכון בשימוש למטרות ביתיות יהיה נכון ביחס כפול ומכופל לכל מפעל או בית עסק גדול שמחזיק במוצרי מזון או מגוון של תרופות ונדרש לשמור על כל המוצרים תקינים וכשרים. על מנת להצליח לעשות זאת בצורה הבטוחה ביותר, נעשה שימוש ב- חדרי קירור משוכללים שמאפשרים שמירה על מכלול מוצרים גם בטמפרטורה שהיא מתחת לאפס (חדרי הקפאה). חדרים אלה פועלים על ידי מנגנון של מערכות שליטה מרכזיות שמאפשרות לכוון את הטמפרטורה הרצויה.

חדרי קירור מבודדים 

לחדרי קירור סטנדרטיים יש מספר מאפיינים שמאפשרים שימוש לכל מטרה רצויה. ראשית, עליהם להיות מבודדים בצורה הטובה ביותר בכל סביבה בה יימצאו. לא רק קירותיו של החלל הקירור אמורים להיות מבודדים אלא גם הרצפה וגם הדלת של חדר הקירור, ואם ב- דלתות לחדרי קירור עסקנינו, הרי שלרוב מותקנות על דלתות אלו מערכות ייחודיות שמספקות פתיחה נוחה וקלה כמו דלתות הזזה לחדרי קירור.. לתוך החלל ומונעות סכנה שמא מישהו ינעל בתוך בחדר הקירור.

תכנון של חדרי הקירור

בכל תכנון של חדר קירור יש לקחת בחשבון את המוצר או כלל המוצרים ושנרצה לשמור עליהם, לדעת איך לסדר אותם בחלל , בהתאם לגודל שלהם ולנפח, על מנת שנוכל לנצל את החלל בצורה הנבונה ביותר. במידה וקיים צורך לשמור על כמה וכמה מוצרים שכל אחד דורש תנאי קירור אחרים, אולי יהיה צורך בכמה חדרי קירור נפרדים. אם ניתן, רצוי להתחיל את כל תכנון החדר, עוד בזמן שמתכננים את כל תכניות החשמל והמים של המבנה.

מה עוד חשוב לדעת?

בכל בניה של חדרי קירור  מוטב להקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים אותם תוכלו למצוא בחברתינו פאנל אור לבניה , שימוש בפנלים חזקים עם דפנות כפולות ושימוש בחומרי בידוד משובחים. על מנת להגיע לרמת איטום גבוהה כדאי לבחור דלתות לחדרי קירור איכותיות שניתן לאטום אותן הרמטית וניתן למצוא אותם אצלנו בפאנל אור לבניה. בבנייה של חדרי קירור כדאי להשקיע במערכת גיבוי לחשמל שמונעת פגיעה בסחורה ומונעת כל נזק כספי גבוהה בזמן הפסקת חשמל.

ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן