בנייה באמצעות פאנל מבודד

הודות ליתרונות הרבים, מצאו עצמם "הפנלים המבודדים" פופולריים ומבוקשים בכל הנוגע לבנייה הקלה – שיטת בניה מודרנית מהירה וחסכונית שמתחשבת בסביבה ונתפסת ליותר איכותית ומתקדמת לעומת הבנייה בשיטה הרגילה. בנייה קלה היא שיטת בנייה שעושה שימוש בחומרים קלים כמו עץ ואלומיניום, להבדיל משיטות הבנייה הרגילות שעושות שימוש בחומר גלם מסוג בטון. יחד עם זאת, גם הפנלים המבודדים זוכים בהרבה כבוד, בכך שהם לוקחים חלק נכבד בכל הבניה הקלה ומספקים לה יתרונות רבים.  

מהם פנלים מבודדים?

 פאנל מבודד (במילוי פוליאוריטן – בלעדי לפאנל אור 4 ס"מ עובי = חזק ומבודד פי 3 מהקלקר) הפוליאוריטן הינו סוג של חומר מוקצף, בעל מסה נמוכה ועמידות גבוהה לחום, לקור ולמים. גודלם של הפנלים המבודדים ישתנה בהתאם לכל צורך.בשוק יש פנלים גם בעובי של 8 ס"מ קלקר, שמיועדים לרוב לקירות וישנם פנלים בעובי של – 15 ס"מ קלקר, שמשמשים לבנייה באזורים של פתחים רחבים של גג אך אצלנו תמצאו פאנל פוליאוריטן 4 ס"מ השווה ל12 ס"מ קלקר בחוזק. ציפוי הפנל הוא מאלומיניום מה שמספק לפנלים את החוזק המכני שיש להם, שלא פעם יעלה באיכותו על שיטת הבניה הקלאסית, שעושה שימוש באבנים ובטון.

כל היתרונות של פנל מבודד בידוד אידיאלי הפוליאוריטן המוקצף, מאפשר בידוד מול כל תנאי חוץ קיצוניים. בידוד זה מסייע לשמור על טמפ' קבועה ונוחה בחלל המבנה הבנוי מפנלים אלו, כשהוא מצליח לחסוך בכל העלויות הכרוכות בחימום או קירור של החלל.

הפוליאוריטן המוקצף, מאפשר בידוד מול כל תנאי חוץ קיצוניים. בידוד זה מסייע לשמור על טמפ' קבועה ונוחה בחלל המבנה הבנוי מפנלים אלו, כשהוא מצליח לחסוך בכל העלויות הכרוכות בחימום או קירור של החלל.

עמידות – על אף שמודבר בחומרי גלם שנחשבים כיום יותר יקרים מחומרי בנייה רגילים, עדיין החיסכון יבוא לידי ביטוי בעמידות שלהם במרוצת השנים. בבנייה שנתמכת על פנלים מבודדים, כל משאב כלכלי יופנה לחומר גלם איכותי ועמיד שיבטיח בטחון רב לזמן ארוך ביותר. יעילות מרבית – בבניה בפנלים מבודדים הכל קורה מהר! חלק גדול מהפנלים המבודדים של הבניה קלה מגיעים מוכנים כבר מהמפעל, כשהעיסוק המרכזי באתר יתמקד בהתקנה מהירה וקצרה שלהם. ירוק וידידותי לסביבה – מזעור הפסולת שנלווית לכל בנייה קלאסית בשיטת הבטון, כמו גם חיסכון רב בחשמל שנובע ממיזוג סטבילי בתוך המבנה שבנוי מפנל מבודד, אותו תוכלו למצוא אצלינו בפאנל אור לבניה שמציע מינימום פגיעה בסביבה.

ייעוץ ישיר עם מנהלי המכירות

עידן

ניהול ומכירות חדרי קירור ומחסנים

בירן

מנהל מכירות

צופיה

הנהלת חשבונות

דילוג לתוכן